ניקוי בלוטת האיצטרובל

להלן תרגום של מאמר קצר בנושא המרכיבים שיכולים לעזור לנו לנקות את בלוטת האיצטרובל.
אני רק תרגמתי והוספתי קצת קישורים רלוונטים.. אני לא ממליץ לכם לרכוש עכשיו תוספים בחנויות, אבל כן לחשוב ולקרוא מה עשוי להתאים לכם, לשימושכם האישי, בניקוי בלוטת האיצטרובל.
למי שמעוניין לראות תמונות של הקלציטים (ההסתיידות) בבלוטת האיצטרובל, כאן.
בברכה :

בלוטת האיצטרובל , בלוטה אנדוקרינית הממוקמת במוח, נחשבת למקום מושבה של הנשמה.
מתייחסים אליה גם כעין השלישית, בלוטה קטנה זו ייתכן ויש לה תפקיד בשדרוג לרמת תודעה גבוהה יותר, בכך שהיא פועלת כשער למימדים מעבר למציאות המוחשית שלנו, של המוח.

לאנשים המבקשים להפעיל במלוא היכולת את הפוטנציאל הרוחני שלהם ולהשתמש יותר בכוחה של בלוטת האיצטרובל, כדאי להתחיל בניקוי רעלים ותזונה הולמת. חוקרים מצאו שאצל אנשים רבים, כתוצאה מתזונה לקויה, חומרי הדברה ומזון המכיל כימיקלים, כמו פלואוריד במים, בלוטת האיצטרובל שלנו כמו גם כל איברי הגוף, נחשפים ליותר רעלים ואורגניזמים זעירים. כל אלו בונים קליפת סידן סביבם, כנגד מערכת החיסון שלנו, דבר שמוביל להסתיידות בלוטת האיצטרובל. ובנייה של קריסטלים פוספטיים באזורים רבים של הגוף. כפי הנראה לרבים מאיתנו יש כבר הסתיידות של בלוטת האיצטרובל.
דבר זה לא הולך יד ביד עם הנסיונות להשתמש ביכולות הסודיות של הבלוטה, בתרגולי יוגה, מדיטציה, צמחי ריפוי (איוואסקה) וכדומה. תהליך הניקוי הוא מקום חיוני להתחיל בו, אם אנו רוצים לנצל את מלוא הפוטנציאל הרוחני שלנו.

למטה תמצאו רשימה, הסדר לא משנה, של 8 מרכיבים שעשויים לשפר את תפקוד הבלוטה, לנקות אותה, ולשדרג את החיפוש הרוחני שלכם. חלק מהמרכיבים מציעים שיפורים דומים, אז שילוב המרכיבים הוא בחירה שלכם.

1. מלאטונין

בלוטת האיצטרובל מייצרת כבר את ההורמון מלאטונין, שמשפיע על מחזורי הזמן של הגוף, ערות ושינה. משייכים גם מלאטונין לרגיעה ומצבי הדמייה ולעיתים אנשים לוקחים תוסף מלאטונין כעזרה לשינה או להתגבר על תופעת הג’ט לג. כשרוכשים תוסף מלאטונין, וודאו כי הוא מבוסס צמחי ולא נוסה על בע”ח. התחילו עם מינון נמוך, אל תשתמשו בו יותר מ 3 חודשים.

2. שמן אורגנו ותמצית נים

גם שמן אורגנו וגם תמצית צמח הנים, עוזרים בתהליך הניקוי, עוזרים בסילוק ההסתיידות מהבלוטה, כמו גם בטיהור מערכות הגוף, במיוחד האנדוקריניות. צמח הנים הוא בשימוש כזה כבר אלפי שנים בהודו. בעולם המערבי, שמן אורגנו חודר לתודעה כתומך במערכת החיסון. בטווח הארוך, שני תוספים אלו יהיו כמו אנטיביוטיקה טבעית נגד קליפות סידן חדשות הנוצרות ע”י אורגניזמים זעירים.

3. קקאו טבעי

קקאו אורגני וטבעי בצורתו הטבעית יכול לעזור בניקוי בלוטת האיצטרובל מכיוון שהוא מכיל כמות גבוהה של נוגדי חמצון. הוא גם יעזור בגירוי העין השלישית.

4. מזון עשיר כלורופיל

תוספים כמו ספירולינה, כלורלה, נבט חיטה ואצה כחולה-ירוקה הן דוגמאות למזונות עתירי כלורופיל, המציעים יתרונות דומים כמו אכילת עלים ירוקים, אך עם מנה גדושה יותר של מרכיבים תזונתיים בכמות נתונה. תוספים אלו עשויים לעזור בניקוי בלוטת האיצטרובל, עקב תכונותיהם לנקות רעלים מהגוף.

5. חומץ תפוחים טבעי

מנקה טבעי, חומץ תפוחים טבעי עוזר בניקוי בלוטת האיצטרובל עקב תכונותיו המאלי חומציות. חומצה מאלית היא מרכיב אורגני שנותן לפירות את הטעם החמוץ. כשנלקח כתוסף, הוא תומך במערכת העיכול ועוזר לגוף לנקות רעלים. חומץ תפוחים טבעי יש לו יתרונות רבים, רבים מהם מצויינים כאן.

ודאו כי החומץ שאתם רוכשים הוא טבעי, וארוז בצנצנת זכוכית.

6. יוד

רבים מאיתנו נחשפנו לסודיום פלואוריד (פלואוריד) דרך ההפלרה של מי השתייה, כך גם הדבר עזר להסתיידות בלוטת האיצטרובל. יוד, הנוצר בצורה טבעיתבצמחים כמו אצה, משפיע בצורה טובה מאוד על סילוק הפלואורד דרך השתן. למרבה הצער, התזונה המערבית השאירה אותו מחוץ לצלחת, למרות שאנו מאוד זקוקים לו. על מנת להימנע מירידה בסידן בזמן שלוקחים יוד, יש לשלב ירקות ופירות אורגנים כמו : ברוקולי, קייל, שקדים, תפוזים, זרעי פשתן, זרעי סומסום, שמיר, טימין ועשבי תה יבשים אחרים. מצויין גם שיש לקחת תוסף לציטין (לא מהונדס) לאזן את היוד.

7. שמן של דג סקייט כחול ותוסף X – (ויטמין קיי1/קיי2)

אם אתם רוצים לנקות את הסתיידות בלוטת האיצטרובל בצורה טבעית, שמן דג סקייט כחול יכול להיות אחת האופציות הטובות עבורכם. שמן זה מכיל את התוסף – X מטהר שהתגלה ע”י ווסטון פרייס  המשלב ויטמין קיי1 וקיי2 המאפשרים לגוף לנקות קלציום ממקומות שונים כמו גם בלוטת האיצטרובל. במקום לחסל את הקלציום, כפי שעושה היוד, רכיב X מעביר את הקלציום להיכן שהגוף זקוק לו, כמו עצמות ושיניים. הוא עוזר בהבראה של מחלות כמו בריחת סידן ובעיות שיניים. מומלץ לקחת אותו עם ויטמין איי ודי3.

8. בורון/בוראקס

עוד תוסף טוב שעשוי לעזור בהוצאת הפלואוריד מהגוף הוא המינרל בורון. הוא נמצא בצורה טבעית בסלק, שניתן לאכול חי, מאודה, מבושל או מיובש באבקה. הוא נמצא גם בשזיפים מיובשים.

מה עוד יכול לעזור בשיפור תפקוד בלוטת האיצטרובל ?

בנוסף להצעות לעיל, ישנם עוד מיני מזונות שעשויים לנקות ולשפר את תפקודה של הבלוטה, בזמן שהם עוזרים גם לכל הגוף. תמרהינד, גוז’י ברי, אבטיח, בננה, דבש, שמן קוקוס, זרעי המפ, אצה, מיץ נוני, שום, פטריית צ’אגה, מיץ לימון טבעי. גם ע”י אכילת מזון בסיסי (לא חומצי) לרשימה.

 לכתבת מקור

ורק אוסיף שמנסיוני – מי זהב מרוכזים עוזרים מאוד בניקוי ופתיחת  בלוטת האיצטרובל. בהסתמך על כך שזהב הוא מוליך מצויין (בשימוש ע”י רפואה אירוודית כבר אלפי שנים), ובהתחשב בכך שרוב המוח שלנו הוא מים,
כמו גם הלוטה שמכילה הרבה מים יחסית, הרי ששיפור המוליכות החשמלךית במוח, עוזר מיידית בבהירות מחשבה, מיקוד, חדות וצלילות. היכולת להבין מורכבות של נושאים משתפרת. הנה עוד על זהב. והנה על מי זהב.

כמו כן, שתייה של מים מזוקקים (לפרק זמן מוגבל) עשויה גם היא לעזור בניקוי ושיפור התפקוד של הבלוטה.
בנוסף, מים שעברו סחרור, כך שהרעלים הכימיים ו/או המתכתיים לא צמודים למולקולות המים גם כן יכולה לעזור. מים מסוחררים, או מעורבלים (ספירלה), עשויים לשפר גם כן את המוליכות החשמלית,
כמו גם לעזור בניקוי ההסתיידות !

אהבה528 – מעלים את התדר

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק