כל האמת על אג’נדה 21

מה מדהים ? שאתם הולכים לקרוא פוסט על נושא שהלוואי והדיעות עליו היו חלוקות.
פשוט רוב האנשים בכלל לא יודעים על קיומו של הנושא הזה, כך שבעצם הדיעות עליו מועטות מאוד.
אם היו לגביו דיעות אז הן היו נחלקות ברובן בין מי שחושב שהאו”ם לטובתנו, לבין מי שלא.
כי מדובר על תוכנית של האו”ם להקים ממשלה עולמית שתכניס “סדר חדש” לחיינו,
התוכנית הזו היא כל כך עצומה שכבר זמן רב שאני מנסה להבין איך לכתוב על הנושא הזה.

למרות שאג’נדה 21 אינה מדוברת בשמה, הרי שסעיפים מתוכה כבר מיושמים זמן מה,
תקציבים זורמים, חינוך מחדש מתרחש כמעט בכל בית ספר (כן, בישראל), בתוכניות טלויזיה,
תוכניות ממשלתיות ( הכניסו את המילים אג’נדה 21 לשורת החיפוש)ועוד. והנה אנחנו, רובנו, לא יודעים מה זה בכלל אג’נדה 21.

בעקבות הקושי שלי לכתוב על זה, שנובע מכך שהמטרות המוצגות תחת אג’נדה 21,
הן אכן מטרות ראויות, אך הדרך להשגתן עלולה לגבות מחיר יקר מאוד מאיתנו בני האדם,
ולכן לא ידעתי כיצד לכתוב על הנושא הזה, לא כתבתי עליו ארוכות, עד שנתקלתי בכתבה הזו.

היא פשוט כתובה כל כך טוב, ומציגה את הפנים הרבות שיש לאג’נדה 21,
שהייתי חייב לתרגם אותה ולהטמיע קישורים אחרים, עם מידע בעברית שנאסף ורוכז ע”י קונספיל, (להצטרפות לרשימת התפוצה שלנו לחצו כאן.)
וכל זאת על מנת שהקורא הישראלי יוכל לקרוא ולהבין את מורכבות הבעייה,
ואולי אף למצוא פתרון “בר קיימא” לבעיה האמיתית שהיא האג’נדה הזו.

לעץ יש אותן הזכויות כמו לאדם !

זכרו שמושגים כמו קיימות, בר קיימא, גדילה חכמה ועוד…נובעים ומגיעים מתוך אג’נדה 21.
מונחים ורעיונות המגיעים היישר מהאו”ם אל מקלטי הטלויזיה שלנו, כיתות הלימוד בבתי הספר, חוגים מקומיים במתנ”סים ועוד. סוג של חינוך מחדש ע”י האו”ם, במסווה של מהפיכה ירוקה. הכתבה נכתבה ע”י אן כשהיא מצטטת את קאתי אדאמס. (זה יתבהר במהלך הקריאה). מומלץ לקרוא הכל ואז לקרוא שוב עם התייחסות לקישורים. יש כאן לא מעט. מוכנים ? יוצאים לדרך :

“שמעתי על קאתי אדאמס וקיבלתי השראה ללכת להקשיב לה. קאתי אדאמס היא היו”ר של מפלגת הרפובליקנים של טקסס, היא אחת האנשים המשפיעים ביותר בטקסס ועכשיו מדברת במסיבת התה של פריסקו על אג’נדה 21.

קאתי השתתפה בפגישות של האו”ם מאז 1995. פגישות אלו שהחלו בפסגת כדוה”א ב1972, שם הוחלט שלעץ יש אותן הזכויות כמו לאדם.

האו”ם נפגש שוב בועידה בריו בניצוחו של מאוריס סטרונג (תעשיין עשיר מאוד, אך מעודד את ה cap and trade , וכמו פרידריך אנגלס מממן ותומך בסוציאליזם ואאוגניקה להמונים. הוא מרקסיסט.) ב1992. קאתי השתתפה בועידה ביוהנסבורג, דרום אפריקה ב 2002. פגישה שתקרה שוב ב2012, ריו +20 כשהמטרה הינה לייצר מסמך חוקי ומשפטי. לאו”ם יש כבר 3 זרועות ממשלתיות, עכשיו הוא רק צריך תזרים מזומנים וכל החתיכות יתאימו למקום.

“אנו עלולים להגיע לנקודה בה הדרך היחידה להציל את העולם תהיה קריסתה של הציבליזציה התעשייתית.” — מוריס סטרונג.

[מקור 1] [מקור 2]

האג’נדה הירוקה

המימון הזה אמור להגיע מהטלת מס עולמי. כפי שמוצע עי הEPA..האגנדה הירוקה. גורגסורוס כבר תומך בהטלת מס על טיסות בינלאומיות והוא פועל נמרצות להטיל מיסים על משלוחים בינלאומיים. הדת שלהם היא הערצת כדוהא‘..שחרור האדמה פתיחת הסכרים, שחרור האנשים, שחרור האימפריה. גורבצוב ציין שאלו יהיו ההתחממות הגלובאלית וה EPA שיובילו לממשלה עולמית חדשה“.

כשבעצם מדענים רבים קובעים כי הממצאים להתחממות גלובאלית אינם עקביים או סופיים.

אך אם תאמר שקר מספיק פעמים, רוב האנשים יאמינו לו. “אלו קורים של שקרים” כך אומר קלינטון כשהוא מקדם את האג’נדה שלהם, אג’נדה 21.

‘האג’נדה הירוקה’ הזו היא בסה”כ אג’נדה לשליטה על כל אחד וכל דבר על כדור הארץ, פשוט כך. התוכנית היא להשתלט על כל האדמות, על כל המשאבים, ומה בני אדם יכולים או לא יכולים לעשות. כפי שאתם יודעים, אל גור מוביל את הדרך, כשהוא בצורה נוחה דאג לכלכלתו ורווחיו, האמת ה”לא נוחה” לגבי הבצע שלו.

האו”ם מחוקק ‘חוקים’ שלא נוכל לצאת מהם, מכיוון שאין יכולת הצבעה. אין יכולת להתווכח. הכל כבר הוחלט ומיושם באמצעות מענקים. הם הולכים על שליטה ממשלתית על כל האדמות. אתה יכול שתהיה לך אדמה אבל הממשלה תגיד לך מה אתה יכול ולא יכול לעשות בה.

אג’נדה 21 היא בת 20 שנים, תוכנית מקיפה לפיתוח עולמי ‘בר קיימא’, מוגשת לכם ע”י האו”ם. ג’ורג’ בוש (ועוד 177 מנהיגים נוספים) הסכימו לתוכנית ב 1992, וב1993 קלינטון חתם על צו נשיא מספר #12858 , ליצירת מועצה נשיאותית לפיתוח ‘בר קיימא’. דבר זה דחף למעשה את התוכנית של האו”ם אל תוך חיי האמריקאים, מבלי אישור הקונגרס, ומבלי שתהיה היכולת למי מהאזרחים להגיד משהו על כך.

פיתוח ‘בר קיימא’ נשמע כמו משהו נחמד, נכון ? עד שמגרדים את הקליפה ומזהים שאג’נדה 21 היא תוכנית לכפות צדק חברתי וסוציאליזם על העולם. !!!

מה נמצא בסיכון תחת אג’נדה 21 : בעלות פרטית על אדמות, בתים פרטיים של משפחות, בעלות פרטית על רכבים ויכולת בחירה לאיזה מקומות לטייל, וחוות פרטיות ומשקים. חופש הבחירה נמצא בסכנה בכל אופציה.

אג’נדה 21 מאיימת על בעלי אדמות פרטיים. במשך יותר מ 35 שנים האו”ם הצהיר על עמדתו באשר לבעלות פרטית על אדמות, אדמה : אינה יכולה להיות נחשבת כנכס רגיל, בשליטה של ידיים פרטיות וכנכס כלכלי בשוק החופשי תחת לחצים והשפעות. בעלות פרטית על אדמה היא גם כלי לצבירה וריכוז של עושר ולכן : תורמת לחוסר צדק חברתי. אם ההתייחסות לכך תזנח, בעלות פרטית על אדמה יכולה להוות מכשול רציני ביישומן של תוכניות פיתוח שונות. הנתינה של תנאים ראויים וחיים בריאים לאנשים יכולה להיות מושגת אם ההתייחסות לאדמה היא כאינטרס השייך לכלל החברה. אבל מי מחליט למי יש מה ? …וזה מעניין שקלינטון, ג’ורג’ סורוס, אל גור, אופרה ווינפרי, סטרונג, רוקפלר ורוטשילד, קנדי ועוד..לכולם בעלות פרטית על חוות ענקיות ואפילו יותר מאחת, וכולם מטיילים במטוסים פרטיים.

הם רוצים לגרוס את החוקה ולקבוע ‘חוקים’ חדשים, וחוקים חדשים אלו יוצרים אליטה שלטת ומעמד של עבדים. אתם יכולים לשכוח ממעמד הביניים. (אובאמה פעמים רבות מתעלם ואף צוחק על חוקת ארה”ב). הם רוצים למחוק את הפרברים, ולקבץ את כל ‘הפועלים’ בבניינים רבי קומות, כך שיש שטחים פתוחים לאליטה להנות מהם בזמן שהם ‘מגינים’ על כל בעלי החיים והסביבה. הם דואגים רק לעצמם ולכדוה”א, ואף אחד אחר לא חשוב.

מסמך מקור

735045_10200566323181679_626616962_n

האפליקציה המקומית

ישנן עוד סיבות ממש טובות להיזהר מאג’נדה 21 והמועצה הבינלאומית לפיתוחים סביבתיים מקומיים (ICLEI) שתומכת בה.

ב 1997 ‘חברה פתוחה’ של ג’ורג’ סורוס נתנה ל ICLEI מעל שני מיליון דולר (2,147,415) לתמוך ביישומה של אג’נדה 21 ברמה המקומית. כולנו יודעים עתה שאובאמה הוא הבובה של סורוס.

החיבה שיש לאמריקה לחופש ועצמאות לא דורשת הסבר, אך היא נתפשת כבעייה ע”י האו”ם. אז אובאמה ‘נבחר’ על מנת לנעוץ את המסמר האחרון בארון הקבורה של מכונת הייצור החופשי האמריקאית תחת מסווה של ‘שינוי’.

תוכנית עולמית כמו אג’נדה 21 אינה יכולה להיות מיושמת ללא עזרתוו של גוף מממומן היטב ולכן לאג’נדה 21 יש את ה ICLEI והארגון הזה מעורב היטב בחיי האמריקאים.

מעל 600 ערים, עיירות ומחוזות חברים ב ICLEI . הם נכנסים לערים עם רעיונות ‘ירוקים’ , שבילי אופניים , מענקים לאזורים ‘ירוקים’ ורעיונות ‘תמימים’ נוספים שנשמעים טוב עד שמבינים שהם תחת הוראות האו”ם.

האג’נדה הזו מיושמת ע”י מענקים ממשלתיים/פדרלים. האם אתה תומך בממשל המקומי שלך שיסכים לחוקים והנחיות המגיעים מארגון המשוייך לאו”ם שמעוניין בהעברת אדמה פרטית לידי הממשלה ? אם אתה רוצה לדעת האם הממשל המקומי שלך חבר ב ICLEI לחץ כאן לביקור באתרם.

בעצם הממשלה היא זו שמחליטה איזו חברה תקבל הקלות במיסים ובכך מחליטה מי נשאר בעסקים ומי לא. לאור זאת אפשר לתמוה מדוע לחברה כמו GE  (ג’נרל אלקטריק) יש יחסים מאוד נוחים עם הממשלה (לקריאה נוספת). אפשר גם לתמוה על הקשרים המיוחדים שיש לממשלה עם ג’ורג’ סורוס, ביל גייטס, אופרה ווינפרי, וורן באפט וה MSM שעומדים להרוויח מכל זה ולשלוט על ההמונים. הנה חברת טבע כאן בישראל.

אז איך הכל התחיל

הזרעים של אג’נדה 21 נזרעו ב 1987 כשכתיבתה של גרו הארלם ברונדטלנד (שהייתה סגן הנשיא הראשון של הסוציאליזם הבינלאומי) תפשה את עינו וליבו של האו”ם. ד”ר גרו הרלם ברונדטלנד כתבה דו”ח לאו”ם בשם – העתיד המשותף שהגיע אל תוך ‘עסקי הסביבה’ ככלי לשליטה על אנשי כל העולם והקמתה של ממשלה עולמית אחת.

אובאמה חתם ב 9.6.2011 על צו נשיאותי #13575 הנותן רשות לממשלה לקחת לידיה ולשלוט על כל האדמות.

כך, אם תסתכל מה עשו עם תעשיית הבתים והמגורים בארה”ב, זה יעשה קצת שכל באשר לאג’נדה ‘שלהם’ : אובאמה מקל על בעלי החווילות הגדולות, ומכביד במיסים על בעלי בתים פרטיים, כל זה מוחבא בתוכנית ההבראה של אובאמה : OBAMA CARE .

כל הרעיון של מוני חשמל ‘חכמים’ הוא איסוף מידע, ניהול והגבלה של צריכת החשמל.

אובאמה ‘משקיע’ את כספי משלם המיסים בחברות המקדמות את ה’הונאה הירוקה’. מה איכפת לו שהכסף יורד לטמיון ? הוא רוצה את אמריקה על הברכיים.

כל מה שנעשה, נעשה כיום על מנת לקדם את אג’נדה 21. להכפיף הכל תחת האו”ם, תחת אג’נדה 21 ותחת ממשלה עולמית…כל המשאבים והאדמות יהיו בשליטת האליטה והם יעשו בהם מה שהם מוצאים לנכון לעשות בהם, כשמעמד העבדים יהיה כפוף לתנאים הללו. זה ברור שאמריקה צריכה למשוך ידיה מהאו”ם כיוון שכל מה שהאו”ם רוצה הוא לשעבד את כולנו.

השאלות שיש לשאול את הנשיא הבא הן : עמדתו לגבי התחממות גלובאלית, ה EPA, אג’נדה 21, והאם הם חושבים שעל ארה”ב להינתק מהאו”ם ?

“על מנת להשיג ממשלה עולמית, הכרחי להוציא ממוחות בני האדם אינדיבידואליות, נאמנות למשפחה, מסורת, פטריוטיות ודוגמות דתיות” – ברוק אדאמס, מנהל בארגון הבריאות של האו”ם.

Cathie Adams, International  Issues Chairman…Leading the Pro-Family Movement Since 1972 … www.EagleForum.org

הנה אוסטרליה אומרת לאו”ם שילך לחפש..
מקור

האדם הוא הוירוס

פחות מדובר הוא נושא ההתנדבות…הקהילות המקומיות יכולות להתנדב ליישם את האג’נדה באזורם. הן יכולות גם שלא להתנדב. אע”פ שמצויין באג’נדה 21 – התנדבות חובה – MANDATORY VOULENTERING , ויש כאן איזושהי סתירה עצמית 🙂  הרי שמחוזות ומדינות יכולים להחליט שלא להצטרף ליישום האג’נדה. הנה סנונית אחת המתנגדת ליישום האג’נדה במחוזותיה. לחצו כאן.

אג’נדה 21 היא האפליקציה של הסדר העולמי החדש, הממשלה העולמית. בכתבה שקראתם, יש דגש על אדמות ומשאבים..אך אל לכם לטעות : באג’נדה 21 מדובר על שליטה בכל תחומי החיים, בכל תחום שהאדם מעורב בו, כי האדם הוא הבעייה, הוא הוירוס. בדיוק כמו בסרט המטריקס. אז מתוכננת שליטה בתחום המזון, לשם כך יש את הקודקס אלימנטריוס, כדי לאמר לנו מה מותר לנו לאכול ומה לא, כמה רעלים יהיו או לא יהיו במזון שלנו. מתוכננת שליטה על המים, לשם כך מוקמים מפעלי התפלה בכל הארץ, מתוכננת שליטה על תוספי תזונה (קודקס אלימנטריוס שוב), שליטה על אמצעי התחבורה כבר דיברנו, בנוסף בתחום האנרגיה הביתית (מונים חכמים), הנורות החסכוניות והמאוד רעילות ועוד…כל תחום בחיינו יהיה תחת אג’נדה 21, בעיקר כי אנחנו נותנים לזה לקרות. באמצעות עמותות וארגונים לא ממשלתיים, במימון ג’ורג’ סורוס, קרן פורד ועוד,  כאן בישראל, טבעת החנק של אג’נדה 21 בישראל הולכת ונסגרת. רוב הפעילים בעמותות וארגונים אלו, מאמינים שהם פועלים למען משהו טוב, לקיימות, לחיים ברי קיימא, לצמיחה חכמה..אך מה שאינם יודעים, שהם משרתים קנוניה עולמית לשליטה על כל תחומי האדם, באשר הוא. אג’נדה 21 הינה נקודת המפגש בין מידעים ‘קונספירטיביים’  על שליטה עולמית, דילול אוכלוסייה ושליטת האליטות, לבין תוכנית המיושמת כבר הלכה למעשה במדינות רבות החברות באו”ם (193 כאלה). הנה אתר הסוקר את הארגונים הלא ממשלתיים בעולם.

ג’י אדגר הובר, ראש האף בי אי לשעבר, אמר פעם : “האדם הופך לנכה בהיפגשו פנים אל פנים עם קנוניה כל כך ענקית, שהוא אינו מסוגל להאמין שהיא קיימת”. אני נוטה להסכים..

אנחנו יכולים, ברמה המקומית, הקהילתית, ליצור שינוי אך לא תחת אג’נדה 21. יש להבין שכספים עצומים מושקעים ביישום האג’נדה הזו בחיינו, ועל מנת ליצור שינוי חופשי מתוכניות האו”ם, נאלץ לא לעשות שימוש בכספים הללו. אך לשם כך יש ללמוד ולזהות ואז לדחות את ‘הנחיות’ ‘המלצות’ האו”ם ו/או ארוניו כאן בארץ. כל מי שפועל, או לומד, או מלמד משהו הקשור לקיימות, שיתחיל לשאול מהיכן הכסף מגיע ?  כדאי וצריך ללמוד על זה, בשביל הדורות הבאים, שיהיו חופשיים 🙂

אנחנו יכולים במקביל להתחיל לשתול גינות מזון, ירקות, עשבי מרפא..הנה 3 גינות שנמצאות סביב הבית שאני גר בו, אחת שלי ו2 של שכנים. זו רק דרך אחת וחשובה מאין כמותה.

 IMG_5298.1IMG_5300.1IMG_5297.1

פורסם ע”י קונספיל ואהבה528 – מעלים את התדר

להצטרפות לרשימת התפוצה שלנו לחצו כאן.

מאמרים נוספים

פוסטים אחרונים

קול האמת בפנים

תודה רבה למי שהגיע,היה מרומם! לחצו כאן לכל ההקלטות שהיו בכנס. אנחנו העםנתכנס יחדיו מכל הקשת הארצישראלית.כולנו ערים למתרחש, מודאגים

קרא עוד »

תגובות פייסבוק